Lidmaatschap

Bent u ondernemer in Eemsmond Noord (Uithuizermeeden, Roodeschool of de Eemshaven) en bent u op zoek naar een toegankelijk netwerk in de regio? Dan bent u van harte welkom om lid te worden van onze vereniging!

Hoe werkt het?
Wanneer u besluit lid te worden van de ondernemersvereniging Eemsmond Noord bent u het eerste jaar gratis gastlid. Tijdens dit jaar kunt u kennismaken met de vereniging en deelnemen aan al haar activiteiten. Na dit jaar gaat uw lidmaatschap automatisch over naar een volwaardig lidmaatschap.

Waarom lid worden?
De ondernemersvereniging Eemsmond Noord is een vereniging met ruim 60 leden waardoor u deel wordt van een uitgebreid, lokaal netwerk van ondernemers. U kunt hierdoor op een laagdrempelige manier mede-ondernemers leren kennen, elkaar spreken, nieuwe inzichten of ideeën verkrijgen. En daarnaast is het natuurlijk gewoon gezellig!

Met uw lidmaatschap levert u tevens een bijdrage aan verschillende zaken die door de vereniging georganiseerd worden, niet alleen financieel maar u heeft er ook een stem in.

Daarnaast wordt er een aantal keer per jaar voor de leden bijeenkomsten georganiseerd. Zo wordt er eenmaal per jaar een ledenuitje georganiseerd en is er tweemaal per jaar een ledenvergadering. De ledenvergadering wordt iedere keer op een locatie van een van de ondernemers gehouden. Na de vergadering vertelt de gastheer / gastvrouw iets over het bedrijf en wordt er een rondleiding gegeven. Ter afsluiting van de vergadering is er gelegenheid tot napraten onder het genot van een drankje..

Meer informatie
Wilt u meer informatie over de ondernemersvereniging Eemsmond Noord, of wilt u graag lid worden?
Neem dan contact met ons op.